وداع عشق!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وداع عشق!
نوشته شده در 9 / 12 / 1390
بازدید : 1382
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

 

در این شامگاه عشق من با چه اندوهی پیاله ات را پر از شراب

عشق می کنم و تو با چه شوقی پیاله را می نوشی,

بنوش تا لبریز شوی,

بنوش تا تهی شوم,

غم وداع لحظه ای رهایم نمی کند تا من نیز مثل تو از این شب

بیاد ماندنی لذت ببرم...

چگونه باور کنم صبح فردا دیگر سفره عشق چیده نخواهد شد...

آه سپیده دم فرا رسید...

می دانم سر مستی از این شب اما اندکی به خود بیا,

دستی تکان بده,

عشق کوله بارش را بسته و آرام آرام می رود...

عشق من چه غریب می روی,سلام مرا به عاشقان برسان...

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: